Βιωματικά εργαστήρια με θέμα:
"Ανάπτυξη προσωπικότητας μέσα από τις εκφραστικές τέχνες"
Σε συνέχεια του βιωματικού εργαστηριού που έγινε την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015 το Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο της ΡΕΣ οργανώνει την Τετάρτη 9 και Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 δίωρα βιωματικά εργαστήρια για κάθε τάξη με θέμα «Ανάπτυξη προσωπικότητας μέσα από τις εκφραστικές τέχνες».
Πάρτε μια γεύση από τη πρωτοποριακή δίγλωσση παράσταση αρχαίου δράματος Σοφοκλέους Αντιγόνη, στην Αρχαία Ελληνική και στην Ελληνική Νοηματική, που έδωσαν οι μαθητές μας σε συνεργασία με τους μαθητές του Γυμνάσιου & Λύκειου Κωφών και Βαρηκόων Αγ. Παρασκευής, στο υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015, στο πλαίσιο εορτασμού της παγκοσμίως καθιερωμένης ημέρας των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ).
Για να δείτε το δελτίο τύπου του Υπουργείου με πληροφορίες και φωτογραφίες από την εκδήλωση πατήστε εδώ
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ video
Tην Παρασκευή 04 Δεκεμβρίου 2015, ώρα 10:00, στο Κεντρικό Κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Ανδρέα Παπανδρέου 37 στο Μαρούσι, το σχολείο μας θα παρουσιάσει σε συνεργασία με το Γυμνάσιο και ΓΕΛ Κωφών & Βαρηκόων Αγίας Παρασκευής αποσπάσματα από την δίγλωσση Αντιγόνη σε ταυτόχρονη έμμετρη απόδοση στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στην αρχαία ελληνική γλώσσα του πρωτοτύπου κειμένου της τραγωδίας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα για τα άτομα με αναπηρία.
Για να δείτε το σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων πατήστε εδώ
Σκοπός του σχολείου είναι να συμβάλει στη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενεργών πολιτών ώστε να κατανοούν και να συμμετέχουν ενεργά στο οικονομικό – κοινωνικό – πολιτικό γίγνεσθαι.
Το παιδί καθώς μεγαλώνει και ειδικά κατά τη διάρκεια της εφηβείας, έρχεται αντιμέτωπο με ποικίλες προκλήσεις και καλείται να αναπτύξει την προσωπική του κρίση στις επιλογές του, επιλογές που θα του ανοίξουν το δρόμο για τη μετέπειτα ζωή του ως ενήλικα.
Η ενίσχυση για το χτίσιμο μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, περιλαμβάνει την ανάπτυξη όχι μόνο σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και σε συναισθηματικό & πνευματικό, έτσι ώστε ο έφηβος να οδηγηθεί να ανακαλύψει τον πλούτο του συνόλου των ικανοτήτων του. Όταν νιώσει τις δυνάμεις του και μάθει να εκφράζεται μέσω αυτών, θα μπορεί να ανταπεξέρχεται στη ζωή με δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα, σε σχέση με τον εαυτό του και τους άλλους. Θα υιοθετήσει μια στάση «ανοιχτότητας» προς τον κόσμο, νιώθοντας τον εαυτό του ενεργό, άξιο και με κίνητρο προς τη ζωή.