b_800_600_0_00_images_lykrizar_2016_omadiki_volos.JPG

 

Το Α1 του ΓΕ.Ε.Λ της Ριζαρείου Σχολής πραγματοποίησε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή (3-5/ 4/ 2016) στο Βόλο – Πήλιο στα πλαίσια του Πολιτιστικού Προγράμματος «Η πολιτιστική κληρονομιά μιας χώρας (μνημεία – μουσεία) ως πηγή γνώσης», που πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2015 - 16 με συνοδούς  καθηγήτριες την κα Βασιλική Μαυρωνά (ΠΕ09) και την κα Ζαραβέλλα Χαρίκλεια (ΠΕ02)

Στη διάρκεια της επιστροφής ζητήθηκε από τους μαθητές να καταγράψουν τις σκέψεις τους και τις εντυπώσεις τους από την εκδρομή, που εκείνη την ώρα ολοκληρωνόταν, παίζοντας ένα παιχνίδι που βασικός του κανόνας ήταν, καθένας που έγραφε να καλύπτει το κείμενό του εκτός από τις δύο τελευταίες λέξεις, τις οποίες συνέχιζε με όποιο τρόπο ήθελε ο επόμενος, αγνοώντας τι έχει γράψει ο προηγούμενος. Στο παιχνίδι συμμετείχαν και οι συνοδοί καθηγήτριες. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργήθηκε το κείμενο που ακολουθεί, εκφράζοντας με τον πιο εύγλωττο τρόπο, πώς προσέλαβαν τα παιδιά τις εμπειρίες της εκδρομής. Απολαύστε το…

«Ήταν Κυριακή 3 Απριλίου του 2016. Με ανυπομονησία και φανερό ενθουσιασμό ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προοπτικές την εκδρομή μας στο Βόλο και στο Πήλιο με τις ιδανικότερες συνοδούς και την πιο ευχάριστη παρέα. Ήμασταν εκ των προτέρων σίγουροι πως θα ήταν η καλύτερη εκδρομή της σχολικής μας ζωής! Ήταν πολύ σημαντική αυτή η εκδρομή κι όλοι την περιμέναμε με αγωνία. Περιμέναμε αυτή τη μικρή ευκαιρία εξόδου από την καθημερινότητά μας και ομαδικής διασκέδασης.

 Περάσαμε πολύ όμορφες και ξεχωριστές στιγμές με τους συμμαθητές μας. Δεθήκαμε μαζί τους, γνωριστήκαμε καλύτερα και μπορέσαμε να βρούμε τα καλά στοιχεία του καθενός και τα ενδιαφέροντά τους. Καταφέραμε να συσφίξουμε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και διδαχτήκαμε πολλά καινούργια πράγματα. Είμαστε όλοι τυχεροί που τελικά πραγματοποιήθηκε η εκδρομή, γιατί κερδίσαμε νέες εμπειρίες, γνώσεις και ατέλειωτες στιγμές γέλιου με τους καινούργιους φίλους μας.

Η εκδρομή αυτή ήταν μια πολύ καλή εμπειρία για όλους μας! Υπήρχε καλή διάθεση από όλους, με αποτέλεσμα να περάσουμε όλοι πολύ ωραία, όλες τις μέρες. Ελπίζω να ξαναπάμε και του χρόνου τέτοια εκδρομή και να γνωριστούμε ακόμη καλύτερα με τους συμμαθητές μας όπως τώρα που ήρθαμε πιο κοντά και τελικώς καταφέραμε να πάρουμε και να κερδίσουμε απ’ αυτούς. Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι χωρίς τον άπαιχτο Μr John (οδηγός), τίποτε δεν θα ήταν το ίδιο.

Ήταν μια καλή εμπειρία και με βοήθησε να δω νέα μέρη και να γνωριστώ καλύτερα με τους συμμαθητές μου. Δέθηκα μαζί τους ακόμη περισσότερο, πέρασα μοναδικές στιγμές και γέλασα υπερβολικά. Είδα μαζί τους ενδιαφέροντα μέρη και έκανα ενδιαφέροντα πράγματα. Εύχομαι και ελπίζω να γίνει και του χρόνου μια παρόμοια αξέχαστη εκδρομή, με το ίδιο άπαιχτους συνοδούς!  Οι άπαιχτοι συνοδοί που είχαμε ήταν ένας από τους λόγους που περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Γελάσαμε πολύ, μάθαμε αρκετά καινούργια πράγματα και γνωριστήκαμε καλύτερα με τους συμμαθητές μας.

Ήταν μια τέλεια εκδρομή, καθώς, κατά τη διάρκειά της, αποκτήσαμε καινούργιες εμπειρίες και διασκεδάσαμε. Χαλαρώσαμε, ξεκουραστήκαμε και είδαμε νέες περιοχές. Μέσα από αυτή την εμπειρία δεθήκαμε περισσότερο μεταξύ μας, είδαμε νέα μέρη, διασκεδάσαμε και γενικότερα το ταξίδι αυτό θα μείνει για πάντα μέσα στην καρδιά μας!

Όταν ανακαλύπτεις πως τα παιδιά που βλέπεις κάθε μέρα μέσα στην τάξη, εκτός σχολείου είναι ακόμη πιο συνεργατικά, γεμάτα με όρεξη για γνώση, σεβασμό και ευαισθησία, χαίρεσαι όχι μόνο γιατί έχεις την τύχη να τα γνωρίσεις αλλά και γιατί ο κόσμος τελικά μπορεί πραγματικά να είναι και να γίνεται ολοένα καλύτερος!

Ευλογημένη η εκδρομή μας, λουσμένη στο φως! Στο φως του τόπου και των ανθρώπων! Στο φως που εκπέμπει το πράσινο του βουνού που ξυπνάει την άνοιξη συνδυασμένο με τη σμαραγδένια λάμψη της θάλασσας! Στο φως που εκπέμπει η παιδική ψυχή όταν χαίρεται κι όταν πλαταίνει..! Η γη των Κενταύρων, το μεγάλο σχολείο της μυθολογικής αρχαιότητας, επιτέλεσε στο έπακρο τον παιδευτικό της ρόλο και έδωσε νόημα στις λέξεις ομορφιά και αρμονία, δυνατά όπλα στη φαρέτρα μας για τη συνέχεια της ζωής μας..!

Ευχαριστούμε πολύ!!»

Υ.Γ.  Πρόκειται για το κείμενο έτσι όπως δημιουργήθηκε από τα παιδιά και τις συνοδούς με μοναδικές παρεμβάσεις τα σημεία στίξης και την παραγραφοποίηση.